تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال
سرخط خبرها

تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان آسیا نشد| بدشانسی بنا!

  • کد خبر: ۱۰۵۶۹۷
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان آسیا نشد| بدشانسی بنا!
تیم ملی کشتی فرنگی با‌وجود مرغوب‌بودن مدال‌هایش نسبت به ازبکستان، نایب‌قهرمان آسیا شد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ سی‌و‌دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگ‌سالان قهرمانی آسیا در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد و در پایان، تیم ایران با چهار مدال طلای محمدرضا مختاری در وزن ۷۲‌کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷‌کیلوگرم و مهدی بالی در وزن ۹۷‌کیلوگرم، یک مدال نقره مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰‌کیلوگرم، دو مدال برنز ایمان محمدی در وزن ۶۳‌کیلوگرم و عارف حبیب‌اللهی در وزن ۷۷ کیلوگرم و کسب ۱۵۱‌امتیاز به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت. تیم قزاقستان در این مسابقات با دو مدال طلا، شش مدال نقره و یک مدال برنز و ۱۸۰‌امتیاز قهرمان شد و تیم قرقیزستان نیز با کسب سه مدال طلا، دو مدال برنز و کسب ۱۳۳‌امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

بدشانسی فرنگی‌کاران

تیم ملی کشورمان در‌حالی به مقام نایب‌قهرمانی آسیا رسید که از لحاظ کیفیت مدال، نسبت به تیم قهرمان وضعیت بهتری داشت؛ اما باتوجه به دستورالعمل مسابقات و محاسبه امتیازها، به عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از بازی‌ها رسید. شاگردان محمد بنا از لحاظ مدال طلا بهترین عملکرد را درمیان چهار کشور اول این مسابقات داشتند و موفق شدند چهار مرتبه سرود ملی کشورمان را در مغولستان به صدا دربیاورند؛ اما شش مدال نقره قزاقستان باعث شد تا امتیازات این تیم بیشتر از کشورمان شود و ملی‌پوشان ایران روی سکوی دوم این رقابت‌ها قرار بگیرند.

عملکرد درخشان شاگردان بنا

در وزن ۵۵‌کیلوگرم علی نوربخش در دور اول با نتیجه ۱۰‌بر‌۵ مغلوب آروجان حالاکورکی، دارنده مدال برنز آسیا از هند شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، نوربخش از دور رقابت‌ها کنار رفت. در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد در مسابقه فینال در‌حالی‌که با نتیجه ۴‌بر ۰ از ژولومان شارشنبکوف، دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان، عقب بود، به‌دلیل مصدومیت از ناحیه دنده، با نظر پزشکان به کشتی ادامه نداد و صاحب مدال نقره شد. در وزن ۶۳‌کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۱۲‌بر‌۴ بالجینیام دامجین از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل کنسوکه شیمیزو، دارنده مدال برنز جهان از ژاپن، با نتیجه ۲‌بر ۰ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله مقابل میرامبک آیناگولوف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان، با نتیجه ۱۴‌بر‌۳ مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت و با توجه به حضور نیافتن احمد النکدالی از سوریه، به مدال برنز این وزن دست یافت.

در وزن ۶۷‌کیلوگرم شاهین بداغی در مسابقه رده‌بندی مقابل کاتسوکی اندو، دارنده مدال طلای کمتر از ۲۳‌سال جهان از ژاپن با نتیجه ۷‌بر ۱ شکست خورد و پنجم شد. در وزن ۷۲‌کیلوگرم محمدرضا مختاری در مسابقه فینال با نتیجه ۴‌بر‌۱ آبیلخان آمزی‌اف از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. در وزن ۷۷‌کیلوگرم عارف حبیب‌اللهی با توجه به حاضر‌نشدن کیم‌هیون‌وو، قهرمان المپیک و جهان از کره‌جنوبی در دیدار رده‌بندی، صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۲‌کیلوگرم رسول گرمسیری در دیدار پایانی با نتیجه ۴‌بر‌۳ از سد دیاز کالن از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت. در وزن ۸۷‌کیلوگرم ناصر علیزاده در مساقه فینال با نتیجه ۳‌بر‌۱ از سد جالگاسبای بردیمراتوف، دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان، گذشت و به مدال طلا دست یافت. در وزن ۹۷‌کیلوگرم مهدی بالی در مسابقه پایانی با نتیجه ۵‌بر ۱ از سد رستم آساکولوف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان، گذشت و به مدال طلا دست یافت. در وزن ۱۳۰‌کیلوگرم نیز امیر قاسمی در دور دوم مقابل مومینجان عبدا... اف، دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی از ازبکستان، با نتیجه ۹‌بر ۸ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->